توییتر برای حسابهای حرفهای دکمه دعوت به اقدام (CTA) جدید با نام Link Spotlight را به راه انداخت. توییتر در چند ماه گذشته در حال آزمایش بود و حالا بهطور رسمی برای حسابهایی که در ایالات متحده مستقر هستند، مشخصه جدید Link Spotlight را راهاندازی کرد. برندها با استفاده از این ویژگی میتوانند URL دلخواهی را با یک دکمه کالتواکشن به پروفایلشان در این برنامه اضافه کنند.
به این عکسها دقت کنید. اگر شما در ایالات متحده باشید، دکمه Link Spotlight را بهعنوان یک گزینه اضافهشده به پروفایل در تنظیمات مربوط به آن میبینید. در ادامه، اگر آن را انتخاب کنید، میتوانید یک URL وارد کنید و برچسبی برای دکمه کالتواکشن آن انتخاب کنید.
اکنون دکمههای CTA زیر فعال هستند:
- یک ملاقات رزرو کنید
- اکنون گوش دهید
- رزرو کنید
- حالا بخوان
- اکنون ببین
- پخش زنده
- دیدن منو
- حالا تماشا کنید
تعدادی از این موارد برای افراد تولیدکننده محتوا است؛ آنها افرادی را که پروفایل این افراد را میبینند راهنمایی میکنند تا محتواهای آنها را بررسی کنید. علاوهبراین، این گزینهها باعث ایجاد ترافیک مراجعه مختلفی میشوند که کسبوکارها با استفاده از آنها، میتوانند پاسخ بهتری بدهند.
میتوانید Link Spotlight خود را بعد از مشخص کردن CTA فعال کنید. این گزینه بالای تایملاین پروفایلتان نمایش داده میشود.
بهنظر میرسد این کار راه خوب و مفیدی است که با حضورتان در توییتر ترافیک بیشتری داشته باشید. البته، چند شرط باعث محدود شدن کارتان میشوند.
در حال حاضر، توییتر تنها به تعدادی از URLها اجازه میدهد که در این قسمت قرار بگیرند. یعنی، تنها ۳۴ دامنه واجدشرایط هستند که آنها را در زیر آوردهایم:
- spotify.com
- apple.com
- com
- amazon.com
- tidal.com
- com
- youtube.com
- com
- anghami.com
- com
- com
- com
- com
- io
- co
- com
- com
- com
- com
- tv
- com
- google.com
- apple.com
- spotify.com/show
- com
- com
- com
- com
- com
- com
- com
- com
- com
- com
در میانشان، گزینههای مفیدی مانند YouTube ، Ticketmaster و پلتفرمهای پادکست و تحویل غذا وجود دارند. با وجود این گزینههای مفید، نمیتوانید هر آدرس دلخواه مانند وبسایت خودتان را انتخاب کنید؛ درواقع، میتوانید لینک سایت خودتان را اضافه کنید اما دکمه CTA برای آن طراحی نشده است.
چرا دکمهURLهایی که میتوانید اضافه کنید، محدود هستند؟
«فهرست مجاز URLها را محدود در نظر گرفتهایم تا بتوانیم به پیچیدگیهای فنی و نگرانیهای ایمنی آن رسیدگی کنیم. البته به درخواست متخصصان پاسخ میدهیم و فهرست سایتهای این مشخصه را گستردهتر میکنیم.»
به عبارت دیگر، توییتر مایل نیست با استفاده از دکمه جدید، ترافیک به سایتهای مورددار و هرز ارجاع داده شود. پس، تنها بعضی از URLهای مفید مجاز هستند.
همانطور که قبلاً گفتیم، این گزینه برای افرادی که حسابهای حرفهای در ایالات متحده دارند، در دسترس است. بنابراین، این پیامهای CTA هم محدود به همانجا است.
توییتر اعلام کرده است با درخواست متخصصان قرار است گزینههای CTA را گسترش میدهد. با این حال، برای ایجاد ملاحظات امکان شخصیسازی برایشان وجود ندارد. اما با وجود این محدودیت، باز هم گزینه ارزشمندی به حساب میآید که کلیکهای بیشتری جذب میکند.
توییتر در مورد اینکه چه زمانی امکان Link Spotlight به همه مناطق گسترش پیدا میکند، اطلاعی نداده است.
[ad_2]